Verborgen boodschap in de speech van Christine Lagarde van het IMF

Op 15 januari heeft Christine Lagarde (hoofd van IMF) een speech gegeven op een lunch van de National Press club. Uit het commentaar onder de video (op YouTube) kan ik niet uitmaken waar het was.

Maar, wacht even. Laten we die even analyseren:

Als je bovenstaande video op YouTube bekijkt, dan zie je onder de video nog wat commentaar staan. Heel interessant om lezen. Dus: over twee weken zou er iets gebeuren. Ik kan mij herinneren dat dezelfde dame al een waarschuwing de wereld ingestuurd heeft, waarin ze zegt dat het geldsysteem dat we vandaag kennen op een reset afstevent. Zou dat over twee weken zijn?

Het cijfer 7, waar heb ik dat nog gezien? Oh ja, toen ik de letters van I-UV (opvolger van OPPT) omzette naar getallen.
I is de 9de letter van het alfabet, U is de 21ste en V is de 22ste. 9 + 2 + 1 + 2 + 2 = 16  => 1 + 6 = 7

Het zou mij niet verwonderen dat I-UV met zijn CVAC’s de nieuwe wereldregering zal worden.

Al het bovenstaande is niet zomaar wiskunde, maar numerologie. De vrijmetselaars gebruiken dit continue.

2 gedachtes over “Verborgen boodschap in de speech van Christine Lagarde van het IMF

  1. I really enjoy the article post. Cool. dkbeeefegece

  2. I just like the valuable info you provide in your articles. I will bookmark your weblog and check once more here frequently. I am moderately sure I will be told lots of new stuff right right here! Best of luck for the following! eakegegfddbe

Geef een reactie

