De schapen worden wakker

Opiniestuk geschreven door debbie; van de familie houtman

schapenIk hoor tegenwoordig veel mensen denken: waar is Debbie toch mee bezig?

Nou dat zal ik je vertellen. Ik ben bezig het nieuws niet alleen nog tot me te laten komen via de main stream media die me al mijn hele leven blijken voor te liegen en dat probeer ik jou ook duidelijk te maken.

Neem nou dat kleine feitje over Poetin, de NOS doet het voorkomen dat de man niet wil reageren en arrogant doorloopt na het stellen van een vraag door een journalist! Blijkt uit andere media die hetzelfde feit filmen dat de man uitgebreid de tijd heeft genomen te antwoorden. Dit is maar een klein voorbeeld, maar zo wordt de hele dag door gekleurd nieuws gebracht die wij voor waar aannemen.

Vroeger werd er reclame gemaakt voor roken, alcohol en allerlei voedingsmiddelen die achteraf commercieel gunstig voor de overheid bleker en puur slecht voor ons.

Waarom wordt het regulier kweken van wiet verboden terwijl medicinaal wel is toegestaan onder streng toezicht? Wiet schijnt een van de best werkende geneesmiddelen te zijn, maar dat wil de farmaceutische industrie natuurlijk niet toestaan. Zij zien ons liever ziek worden door roken en alcohol en slechte voeding en vaccinaties zodat zij er nog meer chemische troep in kunnen douwen en zo veel geld te kunnen verdienen.

Waarom krijg je in de main stream media alleen maar angstaanjagende nieuwsfeiten voorgeschoteld? Waarom wordt er alleen oorlog gevoerd in landen met rijke grondstoffen?

Is het inmiddels duidelijk waarom ik nieuwsfeiten plaats die ook uit niet main stream media afkomstig is? Ik wil gewoon dat iedereen bewuster omgaat met geloven wat je voorgekauwd wordt, ga zelf eens nadenken! Veel mensen beginnen dat te doen bij reclamefilmpjes, maar het gros nog altijd niet bij het nieuws dat voorgeselecteerd en verknipt op je bordje gelegd wordt.

Ik wil niemand ergens toe dwingen, maar ik gun iedereen om wakker te worden. Ik weet ook dat veel mensen niet wakker willen worden omdat het leven ze nu redelijk makkelijk komt aanwaaien en het veel stress oplevert als je je ogen open moet doen. Eenmaal open krijg je ze ook niet makkelijk meer dicht natuurlijk, maar wie hou je nou eigenlijk voor de gek?Featured Image -- 915

Ben je het niet eens met iets dat ik plaats, laat gerust een reactie achter, misschien kun je me overtuigen. Maar hou er ook rekening mee dat er meer mensen meelezen die ook wakker zijn en ook kunnen reageren waardoor de discussie op gang kan komen en zeer interessant kan worden. Probeer in ieder geval goed na te denken voor je reageert en onderzoek op internet of je wel volledig geïnformeerd bent zodat je mening ook klopt.

Dit onderwerp gaat namelijk veel dieper dan het op het eerste oog lijkt. Het gaat terug in de tijd, de bijbel komt er geregeld bij kijken en uiteraard de elite van de wereld. Follow the money en je komt vaak bij de bron van het kwaad.

Commentaar en aanvulling zijn van harte welkom.

Succes

2 gedachtes over “De schapen worden wakker

  1. Neem nu bv die nieuwe belastingheffing van de EU, waarom moet het volk daarvoor opdraaien? We betalen al die volksvertegenwoordiger hun mega salarissen al! Laat hun hun eigen fouten betalen. Zij willen toch zo graag in de Eu waar wij massaal tegen gestemd hebben?

  2. Halve waarheden worden leugens en halve leugens worden waarheid… veel gepraat en weinig doen… Durven veranderen is veranderen, is de grondwet van je bestaan… tenminste moet er ijver zijn om de grondwet te veranderen … natuurlijke leiders is natuurlijk… diplomatiek is graaien… Nooit democratie verwarren met diplomatiek want zo gebeurt het nu.

Geef een reactie

