De gotspe van de dodenherdenking

DonQuijotte

Met verbazing las ik in de Telegraaf het artikel over Martin Schulz en zijn toespraak betreffende de dodenherdenking.

Het begint al met de foto waarin hij pontificaal met keppeltje en al wordt afgebeeld tijdens zijn toespraak. Als ik dan ook nog eens hoor dat hij de namen heeft opgenoemd van alle omgekomen Nijmeegse Joden dan zakt mij de broek finaal af. Ik heb nooit een hekel aan Joden gehad maar moet er nu voor waken die niet te gaan ontwikkelen.

Martin Schulz met keppeltje. Voorzitter van het Europees parlement. Martin Schulz met keppeltje. Voorzitter van het Europees parlement.

Waarom noemde Martin Schulz alleen de namen van omgekomen Joden en niet de namen van hen die omkwamen tijdens de gevechten op de Grebbeberg? Waarom werden de namen van alle NIET Joodse omgekomen Nijmegenaren niet opgenoemd? Ik moet inmiddels gewoon bijna kotsen van die Joodse aandachttrekkerij. Monument na monument wordt voor de Joden opgericht zonder dat er stil gestaan wordt bij…

View original post 106 woorden meer

Geef een reactie

