De leugens, ware geschiedenis en het échte doel van Nasa

Hieronder een video van Glenn Moore over de echte geschiedenis en het echte doel van Nasa. De beelden (video én foto) die Nasa publiek maakt zijn allemaal (op een paar na) fake. In de tweede video (= radio uitzending) vertelt wijlen William “Bill” Cooper (R.I.P.) dat de maanlandingen een hoax zijn. Niet echt dus. In de derde video wordt hij geïnterviewd ivm buitenaards leven. Nog een goeie raad: download alle drie video’s. Ik kan mij voorstellen dat iemand het in zijn hoofd haalt, om deze te verwijderen.

In een eerder artikel heb ik Simon Parkes vermeld. Volgens mij is ook hij gecontroleerde oppositie. Anders zou hij al lang dood zijn, zoals William Cooper. Van die laatste werd ook wel eens gezegd dat hij de gevaarlijkste radiopresentator van de USA was. Ergens moet ik William Cooper gelijk geven wanneer hij vertelt dat er nog geen enkel sluitend bewijs geleverd werd voor het bestaan van buitenaardsen.

Lees, bekijk en beluister alles, maar geloof niets. Als je in je eigen onderzoek bewijzen vindt van het tegendeel van wat hierboven verteld wordt, dan wil ik dat weten. Dan kan ik dat zelf onderzoeken en evt mijn conclusies aanpassen.

Geef een reactie

