Wat is er aan de hand met onze planeet? (Deel 2)

Enige tijd geleden maakte ik kennis met de platte aarde theorie. Na wat studiewerk, wist ik meteen dat er iets niet klopte. Enkele dagen geleden werd mijn vermoeden bevestigd. Het blijkt namelijk dat die theorie een psyop is van het CIA (later meer daarover) om de aandacht af te leiden van het verhaal rond Nibiru / Planet X. (Bron)

Hoe meer ik over het verhaal van Nibiru nadacht, des meer ik er van overtuigd raakte dat ook dat verhaal één grote deceptie is. Dus ook een psyop om de aandacht af te leiden van iets heel anders.

Beide verhalen hebben ondertussen evenveel aandacht gehad. Er zijn zelfs over beide hele documentaires gemaakt welke te zien zijn op YouTube. Volgens mij woedt er ver achter de schermen een hevige strijd om de macht over de mensheid.

Vorig jaar vond ik een video op YouTube. Kort na dat ik die gedownload had, verdween die van het net. Als er iets absoluut niet mag geweten zijn bij het gewone volk, dan zal de Cabal er alles aan doen om er voor te zorgen dat het volk het niet weet. Zo ook met onderstaande video. Ook de professor wiens stem je hoort, verdween spoorloos kort na diens presentatie.

Ik vermoed dat dit de reden is waarom het verhaal van zowel Nibiru (als planeet of compleet zonnestelsel) als Platte aarde verzonnen werden.

Nibiru wordt ook wel eens “the destroyer” genoemd. Ons zonnestelsel kwam sinds 2012 in een gebied terecht met veel meer fotonen. Fotonen zijn eigenlijk lichtpartikels. Die partikels hebben er volgens mij voor gezorgd dat de hele mensheid aan het ontwaken is uit een diepe slaap.

Duisternis verdwijnt namelijk door er licht op te laten schijnen. Je kan ook stellen dat duisternis vernietigd wordt door licht. Vandaar de bijnaam “the destroyer” voor Nibiru.

3 gedachtes over “Wat is er aan de hand met onze planeet? (Deel 2)

  1. die zelfde persoon, vertelde dat wij in een achtbaan zitten. Zoals een racebaan. je hebt een linker helft en een rechter helft. in midden kruizen ze elkaar. de linkerkant is de dag, de rechterkant is de nacht. tijdens de kruising, keren we terug naar de dag en s’avonds omgekeerd. Zelfde met de seizoenen. Linker is winter, rechter is zomer, tussen in heb je herfst en lente, dat is op het kruispunt. En dan heb je de omloop van 26000 jaar van ons zonnestelsel. de linker is de lichte kant van het heelal, rechterkant de donkeren kant ( de duisternis) . Wij bevinden ons nu aan het kruispunt, richting linkerkant ( het licht)

Geef een reactie

